Klachtenregeling

Klachtenregeling Camperboxstore

Bij Camperboxstore doen we er alles aan om u de best mogelijke service te bieden. Toch kan het altijd voorkomen dat er iets niet helemaal verloopt zoals gepland. We raden u aan om eventuele klachten eerst bij ons kenbaar te maken, zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken. U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar [email protected].

Geschillenbemiddeling via WebwinkelKeur

Indien onze bemiddeling niet leidt tot een oplossing, kunt u uw geschil aanmelden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Dit kan eenvoudig via webwinkelkeur geschillenbemiddeling.

Klachten via het Europees ODR-platform

Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is speciaal opgericht voor de online beslechting van geschillen. Hier vindt u het ODR-platform. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om deze via het platform van de Europese Unie te deponeren.

Onze Belofte

Bij Camperboxstore beloven we dat jouw kampeerervaring eenvoudiger en aangenamer wordt. We streven naar maximale klanttevredenheid en werken continu aan het verbeteren en uitbreiden van ons aanbod.

Ontdek de vrijheid van kamperen met Camperboxstore en begin vandaag nog aan jouw avontuur!